ВИХОВНІ ЗАХОДИ

Турнір з настільного тенісу, присвячений  Дню ліквідатора  аварії  на Чорнобильській АЄС.

Дата проведення : 10 грудня  2018 р.
рівень-основний, 1 рік навчання,2 рік навчання.
Організатори: Бердянський міський комітет "Союз-Чернобыль", філія ЦДЮТ "Дружба".
Місце проведення - Центр дитячо-юнацької творчості ім. Є.М. Руднєвої, філія "Дружба" , гурток "Спортивний майданчик ".          
Мета заняття :
 - Вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЭС;
- Виховання у молодого покоління патріотичного ставлення до рідного краю;
- Залучення до здорового способу життя,  профілактики правопорушень.
Завдання :
- Сформувати у дітей повагу  до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЭС;
- Виховати  у молодого покоління  патріотичного ставлення до рідного краю;
- Піднести настільний теніс як цікавий вид активного відпочинку з друзями .
Методи:
· словесні (розповідь, бесіда );
· практичні ( змагання);
Тип заняття: комбінований.
Форма заняття:  фронтальне
Обладнання:   столи тенісні, ракетки тенісні, сітки  тенісні, м'ячі тенісні, гімнастичні  лавки, питна вода, спортивне  взуття, одяг, медалі, грамоти, солодкі призи, пам'ятні  подарунки.
Очікуваний результат: Підвищення спортивної майстерності  вихованців. Сприяння  в ході турніру вихованню гуманузму, патріотизму.
Положення про змагання див. Додаток №1.
Тривалість : 3 год.
                                     Хід заходу:
I. Вступ . Церемонія  відкриття  турніру. Оголошення теми і мети турніру.      (5 хв.)
II. Основна частина.(2 год.)
1. Декілька слів про аварію:  " Чорнобильська  атомна електростанція,          26  квітня 1986 рік.  Планове виключення реактора, що тривало 20 секунд, здавалося звичайною перевіркою електрообладнання. Проте через декілька секунд в результаті різкого стрибка напруги стався хімічний вибух, в результаті якого в атмосферу було викинуто близько 500-от  небезпечних радіонуклідів. Вибух був настільки потужним, що забруднення розповсюдилося на значні ділянки  території тоді ще Радянського Союзу, які зараз  входять до складу  Білорусі, України та Росії.
В результаті катастрофи постраждали мільйони людей.  Всього через Чорнобиль пройшли понад 600-от  тисяч військовослужбовців і цивільного персоналу, багато з яких удостоєні державних нагород. Ціною свого здоров'я, а часто і життя, вони врятували  народи  Європи від  глобальної  екологічної катастрофи.
Цей день – данина пам'яті та поваги всім тим,  хто брав безпосередню участь у ліквідації наслідків аварії. Мужність і самовідданість цих людей дозволили зменшити масштаби наслідків радіаційної катастрофи.
Масштаби  катастрофи могли б бути недзвичайно  більшими, якби не мужність і самопожертва сотень тисяч  учасників ліквідації  наслідків  аварії - наших співвітчизників.  Ризикуючи своїм життям та здоров'ям, вони виконали свій обов'язок і захистили людство  від  згубного впливу і подальшого розповсюдження радіації.
Вічна пам'ять тим, чиє життя передчасно обірвала Чорнобильська трагедія, людська шана та вдячність героям-ліквідаторам".
2. Передаю  слово  ліквідатору  чорнобильської  трагедії  представнику   "Союз -Чернобиль"  Івану Івановичу.
3.Читання віршу  ВІКТОРА ЗАДВОРНОГО
"ГЕРОЯМ ЧОРНОБИЛЯ" :
Коли зловісна блискавиця
Сторуко в серце уп’ялась,
І опалила ваші лиця,    
І в танці дикому зайшлась,
Коли вже й хмари спопеліли
У знавіснілому вогні, –
Ви смерть приборкати зуміли
На тім, останнім рубежі.
Не віддали їй на поталу
Світанків наших ніжний щем,
Ви, як один супроти стали,
Пекельним січені дощем.
У тій жорстокій веремії
Ви до кінця тримали бій
І пронесли свої надії
Крізь вогнецвіт своїх надій.
Шумлять жита, як і раніше,
Пливуть у небі літаки…
За вас історія допише
Суворі подвигу рядки.
Наталия Филатова-Крапивина. "ТАМ, ГДЕ ВРЕМЯ ОСТАНОВИЛОСЬ..."
Мёртвый город… Пустыней безлюдной
Площадь в центре. И парк одичал…
Как представить немыслимо трудно,
Что когда-то здесь голос звучал,
Голос Припяти, шумный и звонкий,
Жизнь кипела, росла детвора.
Окна настежь...Теперь лишь обломки
Прошлых лет на площадке двора…
 Изувечила страшная сила,
Что невидима, (этим сильна),
 Улиц ленты, жилые массивы…
Страшным грузом висит тишина…
Мячик сдутый, разбитая кукла,
Медвежонок облезший поник,
Лампа в детской навеки потухла,
 Незаполненный школьный дневник…
Отзывается гулко шагами
Та дорога, что к счастью вела…
Бродят тени, скорбя, между нами,
Тех, чья жизнь здесь когда то цвела…
 Человеческий Разум, ты слышишь?
Ты создал для себя западню…
Плачем, горем историю пишешь,
Мир толкая к последнему дню!"
4.Проведення турніру.  Оголошення програми змагань  та  суддівство. 
5. Результати зустрічей  фіксуються у турнірній  таблиці.
III. Заключна частина.
Підведення  підсумків. (10 хв.)
1. Церемонія  нагородження призерів та учасників змаганнь.
2. Заключне слово запрошених  гостей .
''Чернобыльская катастрофа – это еще и суровый урок, напоминание о том, что нельзя легкомысленно относиться к окружающему миру, бездумно и расточительно пользоваться его богатствами…
 Пройдет еще ни один десяток лет, но авария на ЧАЭС так и останется больным вопросом для нас, незаживающей раной в душе и не уходящей тревогой… Потому что и спустя столетие нельзя будет сказать о Чернобыльской катастрофе, что это уже в прошлом, а теперь все хорошо. Пусть же сохранится память о тех трагических днях, чтобы на нашей земле никогда не повторился Чернобыль!
Низкий поклон и вечная память героям ликвидаторам Чернобыльской аварии…
Всем кто спас мир от ядерной катастрофы.
Мы Помним…'
Додаток 1
                                               ПОЛОЖЕННЯ
1. Цілі і завдання:
- Популяризація настільного тенісу серед учнів школи;
- Виявлення  найсильніших спортсменів.
- Залучення школярів до систематичних занять фізичною культурою;
- Поліпшення спортивно-масової роботи серед школярів;
2. Час і місце проведення
 Змагання проводяться 10.12.2018 р. на базі  філії ЦДЮТ" Дружба ". Початок змагань о 10.00.
3. Учасники змагань.
До участі у змаганнях допускаються учні 1-8 класів, які мають необхідну технічну підготовку і не мають медичних протипоказань.
Учасники змагаються у трьох вікових групах.
4. Програма змагань.
Змагання проводяться як особисті за олімпійською системою. Кожна зустріч складається  з  двох  партій.  Якщо один з гравців отримав перемогу в двох партіях, третя партія не грається. Після першої партії - зміна сторін. У кожній  партії гра йде до 11 очок. Гравці виконують по черзі по дві подачі. Партія вважається виграною тільки після того, як один з гравців набере 11 очок. А прі балансі-  перевага повинна бути  не менш  ніж у  2 очки. Діаметр м'яча - 40 міліметрів.
5. Суддівство.
Суддівство здійснює керівник гуртка Олійник Н.С.
6 .Визначення переможців.
За олімпійською системою переможцем  визначається той,  хто виграє в фіналах своїх підгруп.
7. Нагородження Учасники  нагороджуються  солодкими  призами,  пам'ятними  подарунками,  призери - медалями, грамотами.
Додаток 2.
Правила техніки безпеки при проведенні змагань
1. До занять допускаються учні, які пройшли медичний огляд і інструктаж із техніки безпеки.
2.  Учні на заняттях повинні бути одягнені в спортивний одяг і мати спортивне взуття з неслизькою підошвою.
3. Учні мають уважно слухати й виконувати всі команди (сигнали) керівника.
4. Учням слід уникати зіткнень з іншими учнями, поштовхів і ударів по руках і ногах.
5. Не бігати між столами.
6. Якщо м'яч закатился під стол  чи під ноги  ігроку  треба остановить гру  голосною  командою  "СТОП".
7. Не стояти поблизу  столу  під час виконання  другим учнем  тренувальних вправ.
8. При виникненні  конфлікту чи спору  підійти до  тренера.
9.  У разі поганого самопочуття  учень повинен припинити  заняття і підійти до керівника.


Література:
Інтернет-ресурси:
 1. Cтихи.ру   http://www.stihi.ru/2012/09/12/8377
2.  http://chernobil.info/
 3.  http://pravda.lutsk.ua
4. Барчукова Г.В. ‘’Настольный теннис‘’Физкультура и спорт . Изд.2  2008г.




Виховний захід

 спортивний-квест «Ми за здоровий спосіб життя»

дата проведення-2листопада 2021р.

Мета та завдання: закріпити раніше набуті знання дітей про значення здоров'я, необхідності вести здоровий спосіб життя. Прищеплювати гігієнічні навички, бажання дітей бути здоровими. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, повагу до здоров'я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.

Очікувані результати: Організація культурного відпочинку, створення гарного настрою, командного духу і почуття перемоги. Закріпити нові знання і цікавинки про здоровий спосіб життя.

Обладнання: Скляна банка, шишки, ручки, листи паперу, лавки.

Оформлення: Станцій номерами, музикальний супровід.

Форма заняття-групове

Розробка виховного заходу для вихованців 2-5 класів.

Тривалість -45хв.

Місце проведення: хол, навчальні кабінети.

Хід гри

Квест – це пригоди. Під час гри кожна команда проходить станції – етапи, де вчителі проводять з гравцями рухливу гру і дають творче завдання. Вони також оцінюють виконання завдань і виставляють бали у маршрутному листі.

Квест починається із збору команд, їх представлення та оголошення правил гри.

Лунає спортивний марш.

Ведучий: Доброго дня всім. Раді вітати вас на сьогоднішній грі-квесті ««Ми за здоровий спосіб життя»

Ведучий:            

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини

– Це ж чудово для людини.

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача,

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно.

І доступні для людини

Всі дороги і стежини.

Ведучий:   Дозвольте пояснити: квест – це спортивно-розважальна та інтелектуально-командна гра. Під час неї команди змагаються один з одним за перемогу та головний приз.   Команди переміщаються від станції до станції та виконують різноманітні завдання.

Ведучий:  Цей квест присвячений здоров’ю та всьому, що з ним пов’язане. Мета команд – виконати всі завдання і підрахувати бали.

Ведучий:

Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі На виконання кожного із завдань дається до 10 хвилин.

Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!

Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –

перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.

Діти розподіляються на команди. Вибирається  капітан команди.

Командам роздаються маршрутні листи.

Бажаємо успіхів!

1 Станція -  «Без права на помилку»

Учасникам команд пропонується відповісти на запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

Чи правда що…

1.     Нормальна температура тіла людини – 36,6?   (Так)

2.     Йод видобувають із морських водоростей?   (Так)

3.     Фрукти та овочі містять необхідні для організму підлітка вітаміни   (Так)

4.     Вживання солодощів гарно впливає на розвиток організму?   (Ні)

5.     Здоров’я дитини не впливає на її успіхи в навчанні   (Ні)

6.     Сонячні ванни повинні тривати максимально довго?   (Ні)

7.     Алкоголь у малих дозах корисний для здоров’я дітей і підлітків?   (Ні)

8.     У футбольній команді – 12 гравців?   (Ні, 11)

9.      Найменшим м’ячем користуються в настільному тенісі? (Так)


 

Всі ми знаємо, що не тільки відмова від шкідливих звичок, а і правильне харчування може продовжити життя людини.

2. Станція- «Спортивна вікторина»

Командам пропонується відповісти на питання. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Андрій Шевченко – футбол.

Майкл Тайсон – бокс.

Сергій Бубка – стрибки з жердиною.

Девід Бекхем – футбол.

Майкл Джордан – баскетбол.

Яна Клочкова – плавання.

Дієго Марадонна – футбол.

Міхаель Шумахер – гонки.

Зінедін Зідан – футбол.

Шакіл О’Ніл – баскетбол.

Лілія Подкопаєва – гімнастика.

Євгеній Коноплянка –футболіст

Ганна Безсонова – гімнастка

Віталій Кличко – боксер

Андрій Ярмоленко – футболіст

Віктор Коваленко – Херсонський футболіст Гравець ШАХТЕР та збірної України

3 станція- «Питання про спорт»

Командам пропонується відповісти на питання. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

·        Який м’яч найважчий і найлегший ? (Набивний і тенісний)

·        Скільки гравців у футбольній команді? (11)

·        Скільки білих фігур у шахах? (16)

·        Як часто проводять Олімпійські Ігри? (Один раз в 4 роки)

·        Під час якої гри вболівальники кричать «Оле -оле -оле»? (Футбол)

·        Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу»? (Хокей)

·        В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс)

·        Назвіть зимові види спорту.

(Лижні гонки ,біатлон,хокей,бобслей,фігурне катання ,слалом тощо)

·        Назвіть літні види спорту. (плавання, гімнастика, велогонки, футбол, баскетбол, пляжний волейбол тощо)

·        Назвіть ігри,в якихграють в мяч.(Водне поло ,мотобол,волейбол,баскетбол,футбол, хокей на траві,теніс тощо)

·        Що захищає воротар? (Ворота)

·        Хто такий Віталій Кличко? (Олімпійський чемпіон по боксу)

·        Хто такий Андрій Шевченко? (Видатний футболіст сучасності)

·        Хто така Яна Клочкова? (Олімпійська чемпіонка з плавання)

·        Хто такий Міхаель Шумахер? (Гонщик, переможець «Формули-1»)

 

4 станція «Мелодія здоровя» Завдання для команд: пригадати та заспівати (кілька строчок) якомога більшу кількість пісень, де згадується здоров’я, здоровий спосіб життя та все, що з ним пов’язано.

Оцінювання: Кількість пісень – кількість балів.

команди закінчили свої маршрути і зібралися у холі.

5  конкурс-  «Бухгалтер»

Команді необхідно назвати кількість шишок , що знаходяться в скляній банці. Учасники по черзі називають кількість шишоку банці, ведучий говорить менше чи більше. Чим швидше діти вгадають кількість шишок, тим швидше вони отримають  5 балів.

 

6 конкурс- «Пізнайко»

Відповідае першим той, хто першим підняв руку.

Загадки про спорт і здоров’я

Команди по черзі відгадують загадки. За правильну відповідь-1 бал.

 

Загадка 1

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт -

Об’єдналослово…спорт.

 

 

Загадка 2

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… хокей.

 

Загадка 3

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

 

Загадка 4

Той, хто диво-дошку має,

Із гори, мов птах злітає.

Це не гра — зимовий спорт!

Зветься вид цей… сноуборд.

 

Загадка 5

З гірки мчаться сани-біб,

В них сидить кілька осіб.

Швидкість там — не для дітей!

Звуть вид спорту цей… бобслей.

 

Загадка 6

Ця спортивна боротьба -

Рух на лижах і стрільба…

Гонка-справжній марафон!

Цей вид спорту… біатлон.

 

Загадка 7

Спуск на лижах із гори

Де проходи — прапори!

Назва схожа з нашим салом,

А вид спорту зветься — слалом.

 

Загадка 8

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори…

Люблять їх усі малята.

Звуть візочок цей… санчата.

 

Загадка 9

З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють — іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.

Мають назву… ковзани.

 

Загадка 10

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться.. лижі.

 

 

Останній конкурс- Конкурс капітанів «Зрозумій мене»

Капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту, який вони отримають на жеребкуванні. Правильна відповідь принесе команді – 2 бали.

 

·        Фігурне катання.

·        Важка атлетика.

·        Настільний теніс.

·        Легка атлетика.

·        Футбол.

·        Баскетбол.

·        Волейбол.

·        Гімнастика.

·        Гонки.

·        Катання на лижах (біатлон).

·        Плавання.

·        Велоспорт.

·        Шахи.

·        Бокс.

 

Оголошення результатів. Висновки.

Сьогодні ви отримали гарний настрій, я задоволена вмінням працювати в команді. Ви ортимали і поділились один з одним цікавою інформацією про здоровий образ життя та види спорту, знання про дбайливе ставлення до свого здоров'я і повагу до здоров'я інших людей.

 Нагородження  переможців


 


Комментариев нет:

Отправить комментарий